Åker skridskor, är på dop och ränner runt i huvudstaden

Dags för februari månads uppdatering! (På efterfrågan av en av mina tio läsare – du vet vem du är heh) Har varit så sjukt upptagen på senaste tiden faktiskt. Eller ja alltså allt är väl relativt, men har inte direkt haft tid att sätta mig ner och landa. Så känns det i alla fall. Har haft två helger på rad med dop. Ena i Piteå och andra i Umeå. I övrigt skola med allt vad det innebär. Långfärdsskridskor bland annat! Kul + fina bilder är en kombo jag gillar.

Såhär kan det se ut och såhär glad kan man bli av lite härlig skridskoåkning!

OCH här fick jag tillfälle att kanalisera min inre prinsessa med lillkusinen. Inte helt dumt va?

På torsdag drar jag till hufvudstaden och ränner runt. Tänkte hänga lite med Stefan Löfven och Isabella Löwin bland annat och kanske shoppa lite, men det är sekundärt. Hörs om ett tag hörrni!

Lämna en kommentar